dimecres, 2 d’abril del 2008

Actualitzem marcadors......

Última entrada publicada: 14 de gener 2008
Data actual: 02 d'abril de 2008
Per tant: 78 dies d'inactivitat

Però no he estat parat del tot.....

De tant en tant, però moooolt de tant en tant, m'he dedicat a remodelar un "xic" l'aspecte del meu blog. He intentat donar-li més vistositat i alhora diferenciar-lo un pelet dels altres. Bé, de moment aquest és el resultat!!

Però tanta remodelació, ha fet que m'oblidés de les meves eternes parrafades.... fins avui, que he dit prou!!

En aquest periode "en blanc", moltes línies podria escriure, però sent pietós cap als lectors, resumiré amb 4 línies el més destacat:

26/11/2007: Duatló de muntanya de Balaguer.
  • Format: 6km-25km BTT-3km
  • Meteorologia:Fred
  • Sensació: Encara més fred
  • 1er tram córrer: barallant-me amb les últimes posicions
  • Tram BTT: La travesia solitària
  • 2on tram de córrer: Penitència a les escales eternes del Sant Crist.
  • RESUM: Després de 3h llargues de patiment, he descobert que a línia d'arribada, encara hi havia coca!!!! Sort que tenen paciència els meus amics de Balaguer!!! Un 10 per a l'organització!!



04/01/2008: Sortida BTT Cornudella-Siurana-Prades-Cornudella
  • Format: 40km BTT
  • Meteorologia: Bona
  • Sensacions: Gaudint dels bonics paratges d'aquella zona.
  • RESUM: Sortida amb BTT, organitzada pel "cosí" Rafel. Maca la pujada fins a Siurana, amb rampes que et fan retorçar sobre la bici. A Siurana, la incidència del dia: La tija de la bici del Rafel ha fet un break. Contiuem la ruta sense la presència del mestre Rafel però amb "l'herència" del seu Garmin que ens guia per tota la ruta, altre cop fins a Cornudella. Ruta molt recomanable i ciclable al 100%..... això si, una recomanació: No feu "filigranes" en les lloses de pedra de Siurana.... la tija corre perill!!!



22/01/2008: Marxa BTT La Pica (Picamoixons)
  • Format: 39km BTT
  • Meteorologia:Fred i vent al matí; Bonança a mig matí
  • Sensació: Temperatura agradable
  • Sensacions sobre la bici: Prou bones, compartint tot el recorregut amb el "cosí" Rafel.
  • RESUM: Per dur que sigui el recorregut, per dolentes que siguin les condicions, per "xungos" que siguin els corriols.... la bestiota del Rafel sempre em té preparada alguna sorpresa que supera l'anteriorment citat: Arribem al km 25, avituallament a plé sol. La calor era bastant acusada. La gent demanava aigua i coca-coles a dojo. Entre els crits i demandes del assedegats participants, se sent una veu de dona gran que crida: "Tinc caldo calent acabat de fer, i mooolt bo!!". Va ser com si el vent s'emportés aquelles paraules i els bikers ignoressin aquella veu que no venia a l'hora.... però, allí estava el Rafel, que està a tot arreu, acceptant gratament aquell caldet calentet a plé sol entre el burriam de gent apressada en la "plaça" del poble. Que gran que és el Rafel!!! Com n'hem d'aprendre d'ell!!! Segurament aquell caldet, va fer que després d'una llarga inactivitat sobre les 2 rodes, a causa d'una inoportuna lesió, l'ajudés a concloure una dura ruta de 39km per terres Tarragonines. Impressionant!!!



06/02/2008: Campionat de Catalunya de Duatló per equips al Prat de Llobregat.
  • Format: 5km-20km-2,5km
  • Meteorologia:Una mica de tot; pluja, vent i sol.... Que més volem!!!
  • Sensació: d'equip
  • Integrants: Xavier Bernaus, David Majà i David Vendrell
  • RESUM: Avui si que podem afirmar que hem funcionat com un equip. Tots 3 ens hem entés molt bé, i em aguantat un ritme molt bo, amb relleus en els 3 segments. Finalment hem acabat en la posició 19 d'un total de 32 equips participants.



16/02/2008: Escalada a Sant Llorenç de Montgai.
  • Format: Vertical, horitzontal, al revés, de cap per avall.......
  • Meteorologia:Bufff quina calor!! Devia ser "l'acojone"!!!
  • Sensació: Quina merda de braços que tinc!!! I de la flexiblitat no en parlem!
  • RESUM: M'estreno en la disciplina de l'escalada en roca natural, sota la supervisió del mestre de mestres Rafel. Quan en el futbol l'equip no funciona, diuen que els cracks han de tirar del carro!! En l'escalada a Sant llorenç, quan un servidor no funciona, els altres han de tirar d'ell.... i a "peso limpio". Que bonic es escalar quan els altres et pujen!! El que més m'ha quedat és la sensació de 6 dies de dolor de braços que vaig tenir. Dolors a part, una jornada molt xula i amb molt bon record. Un 10 per l'organitzador/s Rafel i Jordi.

24/02/2008: Duatló d'Igualada.
  • Format: 6km-20km-3km
  • Meteorologia:Favorable
  • Sensacions: Surto massa fort, aguanto bé amb bici, pateixo per acabar.
  • RESUM: Sortida estratosfèrica amb res al cap, seguint l'estela d'en Xavi Llobet...... tot fins al km 1 que "peto" de mala manera. Vinga rosari de corredors que m'adelantet sense cap mena de pietat. Amb penes i treballs arribo al segment de bici que s'em posa força bé per encarar finalment els últims 3 km de cursa a peu, que em tornen a la crua realitat. Sóc un paquet corrent!! Tot i això, no perdo l'esperança de poder córrer algun dia com els de SEUR.
01/03/2008: Duatló de Manresa.
  • Format: 5km-20km-2,5km
  • Meteorologia:Favorable amb vent en el segment de bici
  • Sensacions: Per fi acabo una duatló amb molt bones sensacions en l'últim segment.
  • RESUM: A diferència d'Igualada, surto molt més controlat en el 1er córrer, aguantant un grupet que em marca un ritme a la meva mesura. La bici majoritàriament en grup i tirant en el camí de tornada. L'últim segment surto amb la por de sempre, però ja veig que les sensacions són diferents a les habituals i m'animo fins acabar en 4ª posició d'un grupet d'uns 20 que iniciàvem el córrer.