dilluns, 14 d’abril del 2008

My Meme


Una raresa:
  • Poques vegades em veureu en una església, si no parlem és clar de bodes, batejos o malauradament enterraments; a missa, només hi anava puntualment de "petit". Diguem que no sóc un bon exemple de persona catòlica. Ara bé, sempre i quan dic sempre, és SEMPRE, abans d'una competició, em senyo i mai se m'oblida!!
2ª raresa:
  • Posar-me el despertador 2 o 3 hores abans d'aixecar-me. No sabeu l'enorme satisfacció que em produeix veure que, després d'aquell "horripilant" soroll, encara em queden hores per dormir. Els meus amics em diuen que és una tonteria; la Gemma n'està "farta"!! Però jo així, ja sóc feliç!!!
Un desig:
  • Seré ben clar: No fer cap "mal" a les persones que conec, i menys a les que ESTIMO!!, tot i que a vegades, malauradament, no ho puc evitar.
Un vici:
  • A vegades badallo i no tinc cap ganes de fer-ho. Suposo, i això ho pot ratificar la meva Gemma, que és per cridar l'atenció.
2n vici:
  • Sempre que dormo tapat, per fred que faci, he de treure un peu fora de la manta. És un bon sistema de refrigeració!!
Un secret:
  • No sóc persona de tenir secrets, però bé........ quan vaig al lavabo, molts cops m'emporto el portàtil!! És un bon lloc per consultar el correu.

I afegeixo......

Una autocrítica:
  • Reconec que quan porto la "veu cantant", em costa molt escoltar als altres.

2 comentaris:

robert mayoral ha dit...

bones reflexions, sí senyor!

Davencu ha dit...

Home!!! La bèstia de bèsties!! El Sr. Mayoral!! T'esperava a la Segarra-Solsonés...
Aquest any ens has fallat!!!

Per cert, molt bona iniciativa en l'Stage a l'Ampolla i també el repte de la Volta a Catalunya en Solitari. Ets un autèntic crack!!!