dimarts, 16 de setembre del 2008

Pròximes competicions

Després d'unes últimes setmanes "tralleres", en el que a competicions es refereix, descansaré pel que queda de Setembre.

He planificat, d'aquí a finals d'any, les competicions en les que m'agradaria assistir:
  • 5 d'octubre: Cursa atlètica Linyola (10km) o Marxa BTT Tranbessons (50km).
  • 19 d'octubre: Duatló d'Alta muntanya de Queralbs (Núria) (11km+14km+11km)
  • 2 de novembre: Cronoescalada Cervera-Sant Guim Freixenet (13,8km)
  • 16 de novembre: IV Duatló d'entrenament d'Estaràs (7km+30km+3,5km)
  • 23 de novembre (????): Duatló de muntanya de Balaguer (????)
  • 30 de novembre (????): II SegarrOrientativa
Els meus entrenaments estaran distribuits de la següent manera:
  • D'ara fins al 19/10: Entrenos Running muntanya + BTT
  • Del 19/10 al 02/11: Entrenos de bici carretera
  • Del 02/11 en endavant: Entrenos Running muntanya + BTT

Doncs d'aquesta manera tancarem l'any, una temporada en la que estic molt content amb els resultats, i en la que les lesions, m'han respectat............... i això és el més important!!!!

6 comentaris:

gemmeta ha dit...

Ostres noi!!!
Sort que descansaràs uns quants dies de setembre.... perquè deu ni do el que t'espera!!!!

Sabent-ho, ja em podré planificar la meva agenda!!!

Davencu ha dit...

Això ja s'acaba Gemma!!

Estic gastant els últims "cartutxos" de la temporada!!!!!

Petons!!

Núria ha dit...

Déu ni do el que et falta per acabar l'any.. jiji!

La salut és el primer, aprofita-la! (Aquest últim comentari ha sonat a persona d'edat avançada..) jeje!

L'ós és el meu gregari de cara a l'any vinent, jejejeje! xDD

Cuida't David!

Davencu ha dit...

Hola Núria,

La veritat és que aquest final de temporada em trobo bastant bé, i em fa "pena" baixar els entrenos i perdre l'estat de gràcia!!!

Ja veus quin matat!! jeje

davidm ha dit...

Però tu no descanses mai???
Tantes competicions no poden ser bones.
Be, si vas a la transbessons ja saps que jo m'apunto i si no hi vas ja ens barallarem a la Duatló de Queralbs. Ara que ja començo a estar en forma potser et puc seguir els primers quilometres.

adéu

Davencu ha dit...

Si David si....

els primers quilòmetres!!!
Estic per fiar-me de tu!!! jeje

Muntanya és sinònim de territori Majà, i entrenats o sense entrenar, en aquests paratges no us puc pas derrotar!!!

Salut soci!!